Junior / Ynglinge

Juniormedlemsskab

Et medlemskab som juniorspiller i koster 2 x 700 kr. om året.

Så kom og vær med – spil golf i Albertslund Golfklub!

Fælles træning
Vi har fælles træner hver torsdag fra kl. 17:00 til 18:00, indtil d. 3. oktober.
Træningen er åben for alle under 18 år og varetages Pro’en Jacob.

Udstyr kan du, til at starte med, låne hos os.

Når du har lært de grundlæggende teknikker og lidt om reglerne, så sikkerheden er på plads, kommer du ud og spille på vores dejlige golfbane.

Juniormedlemsskab
Som medlem af Albertslund Golfklub, må du benytte alle træningsområder til at øve dig i at slå korte og lange slag og i at putte. Bolde til træning er gratis.

I løbet af sæsonen byder Juniorudvalget på kagedage, fællesspisninger med fx grill, hyggeaften med natgolf og meget mere!

Du kan også deltage i andre arrangementer, som fx Træf for de mindste og deres familier, mini turnering for nye golfspiller, og for de mere øvede er der turneringer fra begynder til Elite niveau.

Har du eller dine forældre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte Juniorudvalget eller Sekretariatet i klubben.

Vi glæder os til at se dig!

Ynglingemedlemskab

Et ynglinge / studiemedlemskab koster 2.500,- kr. årligt.

Ynglingemedlemskab:
Gælder for unge mellem 18 og 22 år. Overgang fra junior til yngling sker i det år du fylder 19.

Et ynglingemedlemskab giver dig adgang til at spille på den store bane, hvis du har et handicap på 54 eller under.

Studiemedlemskab:
Studerende eller lærlinge over 18 år kan blive studiemedlem ved fremvisning af studiekort.

Kontingentet er inklusiv frie bolde på drivingrangen.

om Albertslund Golfklub

• Golfklubben er medlemsejet og medlemsstyret
  • Banen er en 9 hullers bane. Det behøver altså ikke tage 4 timer at spille en runde
  • Drivingrange, puttingreen og indspilsområde er klar til at blive brugt
  • Billig i forhold til andre klubber

• Her er et aktivt klubliv. Herunder Dame-, Herre- og 60er klubber. Ungdom, klubturneringer og regionsgolf.
  • Det er nemt at komme til klubben – men svært at komme herfra
  • Samarbejde med andre klubber, hvilket giver billig greenfee
  • Banen er fantastisk velholdt. Vi er virkelig glade for vores greenkeepere
  • Har du lært at spille golf her – kan du spille allevegne