Træningsområde

Albertslund_golfklub_traeningsomraade
Albertslundgolfklub_750_40

Det er her du bliver bedre.....

Træningsområdet består af en drivingrange og indspilsgreen, en puttinggreen ved klubhuset og et indspilsområde bag Vesterled.

Træningsområdet inklusiv frie bolde på drivingrangen, kan benyttes af klubbens fuldtidsmedlemmer eller ved betalt greenfee.

Nok Storkøbenhavns og måske Danmarks billigste dagskort til træningsområdet (se priser klik her)som betales i indskrivningen inden træningen, samt der er også mulighed for at købe et årskort til træningsområdet

Kvittering for betalt greenfee og dagskort skal bæres/placeres synligt, så undgår du at blive forstyrret i din træning.

Du behøver ikke være medlem af nogen golfklub for at bruge træningsområdet. Vi forventer dog, at du kender de mest almindelige etiske regler og kan finde ud af at træne uden at ødelægge området eller oplevelsen for andre.

Drivingrange

Drivingrangen er normalt åben fra solopgang til solnedgang.
Dog undtaget i vækstsæsonen, så er rangen lukket fra onsdag aften kl. 20.00 til torsdag formiddag hvor området bliver vedligeholdt.

Boldopsamling foregår løbende og ikke på faste tidspunkter. Almindeligvis kan boldopsamlere og spillere finde en rytme hvor boldopsamling kan ske forsvarligt samtidig med at spillere kan træne videre. I tvivlstilfælde vil det altid være boldopsamlerne der har ret!

Klik her og se afstande på drivingrangen.

overblik

Albertslund_golfklub_traeningsomraade

om Albertslund Golfklub

• Golfklubben er medlemsejet og medlemsstyret

• Banen er en 9 hullers bane. Det behøver altså ikke tage 4 timer at spille en runde

• Drivingrange, puttingreen og indspilsområde er klar til at blive brugt

• Billig i forhold til andre klubber

• Her er et aktivt klubliv. Herunder Dame-, Herre- og 60er klubber. Ungdom, klubturneringer og regionsgolf.

• Det er nemt at komme til klubben – men svært at komme herfra

• Samarbejde med andre klubber, hvilket giver billig greenfee

• Banen er fantastisk velholdt. Vi er virkelig glade for vores greenkeepere

• Har du lært at spille golf her – kan du spille allevegne