Turneringsudvalgets primære opgaver er at sætte rammerne for og afviklingen af klubturneringerne for golfklubbens medlemmer.
Dato for turneringerne fremgår af turneringskalenderen, som udarbejdes i samarbejde med klubbens sekretariat og kan findes på hjemmesiden.
Turneringsbetingelserne såsom betaling, mødetid og afhentning af scorekort m.m. er beskrevet i ”Generelle turneringsbetingelser” for Albertslund Golfklub. Det er medlemmernes ansvar at sætte sig ind i betingelserne, hvis de ønsker at deltage i turneringerne.
Tilmelding til turneringerne sker via GolfBox og sættes op for et halvår ad gangen iflg. turneringsbetingelserne og det tilstræbes at startlister er opsat og offentliggjort i GolfBox 5 dage før turneringen.
Rammerne for afvikling af matcher i SGU-regi (Regionsgolf) udfyldes af holdkaptajner / viceholdkaptajner, når de forskellige hold er sammensat ved turneringsudvalgets mellemkomst.
De forskellige poster i turneringsudvalget besættes naturligvis med medlemmer fra udvalget og udpegelsen foregår i udvalgsregi.
Formanden indkalder til udvalgsmøder i det omfang han eller udvalget finder det nødvendigt.
Kontakten til andre udvalg foregår ad hoc og til bestyrelsen via formanden for udvalget.
Har du lyst til at hjælpe til ved afviklingen af turneringerne, kontakt da udvalgets formand Sven Troelsen.
Medlem af turneringsudvalget Økonomi Kontakt: Email: oleskovgaardgolf@gmail.com Tlf:
Bestyrelsen i dameklubben Medlem af turneringsudvalget Kontakt: Email:
Medlem af turneringsudvalget Regionsgolf Kontakt: Email: englelars@gmail.com Tlf:
Views: 278
ADRESSE OG KONTAKT
Albertslund Golfklub
Snubbekorsvej 52-54
2620 Albertslund
Tlf.: 4364 2577
Mail: post@albertslundgolfklub.dk
CVR. : 1521 4791
Bank: Reg.: 5470 Konto: 2007685
MobilePay: 84842
COPYRIGHT © ALBERTSLUND GOLFKLUB 2021
DESIGN BY HJEMMESIDESYSTEMER