Bestil golfamore

køb golfamore her i klubben

Vi tilbyder nu klubbens medlemmer at købe Golfamore kortet via hjemmesiden eller på kontoret.

Det findes i 2 formater, et fysisk kort og et digitalt kort, men prisen er den samme.

Som et godt tilbud, har vi valgt at sælge Golfamore til klubbens medlemmer for 370,- kr., og golfhæftet plus for 569,- kr.

Det almindelige golfamore giver adgang til at spille en gang til halv greenfee, på hver af de baner som er med i aftalen, rundt omkring i Europa.

Plus+ udgaven giver adgang til at spille mere end 1 gang på  de baner som har plus-tider slået op.

Hvis man i første omgang kun køber det almindelige golfamore og fortryder at man ikke købte plus, så kan det tilkøbes for 199,- kr.

Betaling:

• Betal venligst med kort i klubben når du henter eller via bankoverførsel inden du henter.
  • Ved digitalt kort, betales ved bestilling på klubbens bankkonto.
  • Du kan eventuelt også betale via mobilepay, så skriv venligst medlemsnummer og GOLFAMORE i kommentarfeltet.

Mobilepay: 84842
Bankkonto: 5470 0002007685

Hvis Du har brug for hjælp, så kom ind på kontoret, så finder vi ud af det.

Udfyld skemaet og tryk bestil så er du godt på vej.